Volkswagen Group xoчe зaлишaтися сильним грaвцeм у Єврoпі тa Китaї, aлe пeрeд зрoстaючим гeoпoлітичним нaпружeнням і весь век більш складним нормативно-правовим середовищем автовиробник шукає ринки з потенціалом зростання, сказав фінансовий заведующий Арно Антліц.
«Ми звертаємо нашу увагу бери Індію, щоб зайняти більш міцні позиції в цьому новому світі», — сказав Антліц в інтерв\’ю Porsche Consulting Magazin.
Ці зусилля ознаменують ще одну спробу компанії значно проникнути бери індійський ринок. Попередні спроби автовиробника збільшити свою присутність в Індії только и знает завдавали невдач. Альянс із Suzuki закінчився запеклою юридичною суперечкою прежде того, як було побудовано єдиний автомобіль, і переговори оборона об’єднання з виробником Jaguar Tata Motors ні раньше чого не привели.
Але в міру зростання напруженості у відносинах між США і Китаєм і підтримки азіатським гігантом Росії, що здається, колоссальный потенційний ринок Індії знову привертає увагу компанії.
Населення Індії наприкінці минулого року перевищило населення Китаю, і, оскільки одна вторая цього населення молодше 30 років, вона має потенціал стати найбільш швидкозростаючою великою економікою в світі в найближчі роки.
Громадське використання електричного пасажирського транспорту Індії йде повільно, оскільки виробники відлякують високі початкові виробничі витрати, а споживачів відлякує счастье (семейное зарядної інфраструктури. Але попит получи и распишись недорогі позашляховики з батарейним живленням зростає, і вітчизняні автовиробники наразі змушені конкурувати з китайськими та південнокорейськими брендами после частку ринку.