Китaйські aвтoвирoбники нaцілeні нa єврoпeйський aвтoринoк, дe прoдaжі eлeктрoмoбілів зрoсли мaйжe получи и распишись 55%, приблизно до 820 тис од. по (по грибы) перші сім місяців, що становить близько 13% від усіх реалізованих нових (авто)машина. Потужна присутність Китаю на Мюнхенській авошоу тому підтвердження.
Близько 41% експонентів цьогорічного заходу мають центр-квартири в Азії, причому це вдвічі більше китайських компаній порівняно з виставкою 2021 року, повідомляє Autоmоtive News Eurоpe.
Така експансія китайських виробників електромобілів викликала занепокоєння у представників європейської автоіндустрії. Вони вважають, що китайці підірвуть місцевих автовиробників і стануть домінувати в продажах.
Китайські виробники електромобілів держи покоління випередили європейські бренди, яким доведеться важко боротися, щоб наздогнати їх, заявив генеральний управляющий Renault Лука де Мео.
Генеральний распорядитель BMW Олівер Ціпсе заявив у кулуарах виставки, що китайські коньяк становлять «неминучий ризик» для європейських автовиробників масового ринку.
«Сегмент ринку базових автомобілів альбо зникне, або не буде наповнюватись європейськими виробниками», — сказав керівник BMW.
Водночас гендиректор Mercedes-Benz Ола Калленіус описав путь до електромобільності як марафон, у якому компанія с налета лише на восьмому чи дев\’ятому кілометрі.
Фабіан Брандт з консалтингової компанії Oliver Wyman сказав насчет цьогорічне шоу: «Те, що раніше було виставою пользу кого німецької автомобільної промисловості, щоб продемонструвати свою надзвичайно сильну позицію, тепер є зустріччю бери рівних між прогресивними гравцями з усього світу, особливо Китаю».