К бaгaтьox вoдіїв прoфeсіoнaлів сaлoн вaнтaжівки чи фургoнa — цe їxній oфіс. Причoму у ниx шелковица нeмaє oкрeмoї стoлoвoї, і їсти чи прaцювaти чaстo дoвoдить зa кeрмoм. Кoмпaнія Ford http://dolina-sukko.ru/bani-iz-brusa-pod-klyuch прислуxaлaсь впредь до побажань багатьох клієнтів, та створила спеціальний офісний донесение, який значно полегшить життя багатьом водіям-професіоналам.
Наприкінці минулого року, коль компанія Ford продемонструвала свій новий фура Transit Custom, однією з найцікавіших функцій, яку планували впровадити у виробництво, коль фургон з\’явиться на ринку цього року, був обод керма з можливістю нахилятися. Мається бери увазі не рульова колонка, а саме обід кар. Ford розробив цю новинку у відповідь в прохання клієнтів, які самостійно облаштовували робочі та обідні поверхні у своїх фургонах.
Водії фургонів можуть проводити довгі години по (по грибы) кермом, тому все, що покращує робочий простір — це добре. У США компанія Ford пішла назустріч покупцям пікапів, які живуть таким життям, створивши опцію Interior Work Surface, що являє собой розкладний столик на центральній консолі та прихований искатель перемикання передач. Однак американським водіям, які користуються внутрішньою робочою поверхнею, потрібно нахилитися предварительно центральної консолі, щоб нею скористатися.
В Європі внутрішній підрозділ Ford під назвою D-Ford підтримує постійний связь з клієнтами після покупки, щоб дізнатися, як вони користуються своїми автомобілями і які функції можуть зробити їх кращими. Розглядаючи питання створення робочого простору в Transit, враховуючи проектирование інтер\’єру фургона, для D-Ford було більш логічним зробити плоску поверхню спереду і соответственно центру керма.
Обод нахиляється навколо осі жестянка і може бути встановлений у трьох положеннях. Перше — типове положення пользу кого водіння. Друге — під кутом близько 45 градусів, чтобы роботи за ноутбуком. З\’ємний пластиковий емкость, що зберігається в прорізі між передніми сидіннями, если він не використовується, накладається нате обід і утримується на місці после допомогою вкладки, що відкидається в нижній частині железный конь. Ця вкладка також утримує нотбук від зісковзування з поверхні. Третє положення — майже горизонтальне, призначене с целью прийому їжі. Член команди D-Ford сказав, що дизайнери почали з положення чтобы водіння та прийому їжі, але тестувальники виявили, що положення на прийому їжі не є оптимальним на роботи з ноутбуком, звідси і середній кут нахилу.
Ford вперше показав це рульове безопаска на електромобілі E-Transit, щоб його в подальшому можна було поширити нате весь модельний ряд Transit. Покупці зможуть замовити його як частину пакета «Мобільний офіс», ціна якого з\’уйти на початку 2024 року.