Xiaomi викликала фурор на Пекінському автосалоні

Стeнд Xiaomi Motor був рoзміщeний у зaлі W2 нa Пeкінськoму aвтoсaлoні, між Buick і Geely. Він дaлeкo нe нaйбільший, aлe привaблює чимaлo відвідувачів.

Автомобіль Xiaomi SU7 був випущений місяць тому, 28 березня, він зібрав понад 70 000 оплачених замовлень, а всі машини розпродані впредь до кінця року. Протягом квітня Xiaomi поставила близько 5000 автомобілів Founders Edition.

У погода відкриття Auto China 2024 прес-конференція Xiaomi зібрала найбільшу кількість людей серед усіх автовиробників. Генерального директора Xiaomi Лей Цзюня зустрічали оплесками і криками, куди б він мало-: неграмотный пішов, коли він зустрічався з іншими керівниками компаній, такими як Ван Чуанфу з BYD или Вільям Лі з Nio.

Навіть у дні, если виставка була відкрита тільки для того ЗМІ, люди стояли в черзі близько 40 хвилин, щоб розглянути машину ближче і сісти в неї. Коль в суботу двері відкрилися для широкої публіки, черги стали довшими: человечество чекали близько двох годин.

«SU7 единым духом найпопулярніша машина в Китаї. У нього справді хороша брандмауэр, але я хочу сам переконатися, чи така вона хороша», — розповів Вотан із відвідувачів, який чекав близько 1,5 годин, щоб потрапити для стенд.

«Мене цікавить якість автономного водіння. Проектирование схожий на Porsche Taycan, але про мене це не має особливого значення; це їхня перша авто. Найголовніше для мене — інтелект машини», — додав інший.

Ціна Xiaomi SU7 починається з 30 400 доларів у Китаї.