Volvo Trucks представила надпотужний дизельний двигун

Пoпри нeпoгaні рeзультaти у ствoрeнні eлeктричниx вaнтaжівoк, швeдський aвтoвирoбник лишaється пaлким приxильникoм тexнoлoгії двигунів внутрішньoгo згoрaння: в нoмeнклaтурній лінійці силoвиx aгрeгaтів для того кoмплeктaції мaгістрaльниx тягaчів FH16 з\’явився нaдпoтужний дизeльний мoтoр D17.

Прo нoвинку стaлo відомо з презентації получи и распишись базі домашнього кампусу Volvo у Гетеборзі, -де на випробувальному треку журналістам показали всецело новий магістральний тягач FH 16 зі згаданим дизельним двигуном D17 під кабіною.

D17 — найбільший та найпотужніший дизельний двигун, що коль-небудь встановлювався на вантажівку Volvo. Його зробили в у трьох силових варіантах — 600, 700 і 780 к.с.

У порівнянні з дизельною версією D16, якій він пробраться на заміну, сучасна технологія двигуна дає водіям максимальну продуктивність і, що важливо, покращену економію палива відносно попередника.

Volvo вважає двигун D17 чистим варіантом із низьким рівнем викидів та високою економією палива в (видах дизельних парків, які зараз працюють у Європі. Розробники запевняють, що новий двигун повністю відповідає його місії з нульовим рівнем викидів.

Такий силовий автомат довелося розробляти у відповідь на нові идеология про збільшену довжину та вагу вантажівок класу 8, що набули чинності нате всій території Швеції 1 грудня 2023 року. Тепер дальше дозволено використовувати комбіновані причепи загальною довжиною 34,5 метра і повною масою до самого 100 тонн (93 тонни).

Уряд Швеції погодився з ученими, які довели, що використання довших і важчих автопотягів зменшить споживання енергії по 30% для окремих транспортних засобів і возьми 4-6% загалом. Ці цифри справедливі интересах BEV, водневих паливних елементів, біопаливних і дизельних двигунів.

Шість тягачів, які тягнуть шість одиничних причепів, кожен із загальною довжиною 16,5 метрів, можуть бути замінені трьома FH16 780, кожен з яких тягне после два причепи із загальною довжиною 34 метри, і в результаті викиди CO2 зменшаться получи 27%.

Щоправда, такі комбіновані тягачі з причіпними системами дозволено лише для приблизно 5 900 кілометрів найкращих і найсучасніших автошляхів із 100 000 кілометрів дорожньої мережі Швеції. Однак по сей день йде до того, що таких ділянок невдовзі стане більше.

Новий двигун сприятиме роботі транспорту з таким навантаженням. Як зазначив босс з екології та інновацій Volvo Group Ларс Мартессон, двигун оснащено єдиним ефективним турбонагнітачем угоду кому) підвищення чутливості двигуна. Розробники пользу кого подальшої оптимізації процесу згоряння D17 спиралися для дуже вдалу та запатентовану конструкцію хвилеподібного поршня Volvo.

Результатом є чистіший двигун, який фактично забезпечує більше потужності та менше викидів, ніж двигун D16, який він замінює. Двигун D17 сертифікований угоду кому) роботи на біодизелі в усіх номінальних значеннях потужності. Нова сингония впорскування забезпечує оптимальну економію палива, а підвищений максимальний тиск у циліндрах забезпечує високу вихідну потужність.

Потужність «гальм» двигуна D17 була посилена в усьому діапазоні швидкостей, сказав Мартенссон. Це забезпечує швидке перемикання передач і призводить предварительно меншого зносу гальмівних колодок і дискових гальм, водночас ефективнішого спуску.

Вантажівка такої довжини оснащена камерами заднього виду StoneRidge MirrorEye. Построение містить екрани дисплея заднього виду, встановлені держи передніх стійках. Ці екрани можна налаштувати ради показу різних ракурсів і точок огляду позаду вантажівки.