Volkswagen анонсував «марафон» із розробки автономних шатлів

Volkswagen прискoрить рoзрoбку бeзпілoтниx трaнспoртниx зaсoбів. Зі слів гeнeрaльнoгo дирeктoрa підрoзділу кoмeрційниx aвтoмoбілів Кaрстeнa Інтра, це если «марафон» розробки безпілотних шатлів. Він став можливим завдяки прогресу, досягнутому підрозділом автономних технологій Moia.

Протягом останніх двох років фахівці компанії тестують безпілотники сверху дорогах загального користування. Під время поїздок водій знаходиться на своєму місці й готовий всего хорошего-якої миті взяти керування для себе. Але мета проєкту — якнайшвидше зробити його зайвим.

В даний время Moia керує каршеринговою службою безпілотних шатлів у Ганновері. По кінця цього року сервіс запропонує клієнтам испытание-драйви у реальних умовах у Гамбурзі та Остіні, агуаскальентес Техас. Спочатку група буде обмеженою. Надалі її планують розширити, запропонувавши автономний автомобіль із оплатою вслед кілометр. Платна послуга може з\’явитися у 2026 році.

Також Інтра анонсував автомобіль Moia «спеціального призначення», який з\’спрятаться до кінця цього чи возьми початку наступного десятиліття. При цьому він натякнув, що марафон безпілотників безпосередньо залежить від успіху майбутніх випробувань.

У жовтні 2022 року Volkswagen закрив стартап з безпілотного керування Argo AI, який підтримував спільно з Ford. Це рішення генеральний руководитель Ford Джим Фарлі пояснив передбачуваною нерентабельністю автономних транспортних засобів четвертого рівня.

Але Volkswagen продовжує вкладатися у цю технологію. Учора підрозділ автономного керування, мобільності та транспорту (ADMT) оголосив относительно нову угоду з Mobileye. Також оголошено относительно виведення на ринок електричного мінівену Volkswagen ID Buzz четвертого рівня. Автономний мінівен обіцяють у 2026 році.