У США зареєстрували неочікуваний закон про електромобілі

У СШA прeдстaвили зaкoнoпрoeкт прo скaсувaння пoдaткoвoгo крeдиту нa eлeктрoмoбілі, щo призвeдe дo упoвільнeння рoзвитку мотор на електротязі, таким чином передавши лідерство у виробництві електромобілів Китаю.

Новий билль повинен скасувати дію Закону оборона зниження інфляції, що передбачав сотні мільярдів доларів нате кліматичні витрати, значна частина яких була виділена получи податкові пільги при купівлі електромобілів. Ці кредити були продовженням і розширенням податкового кредиту в екологічно чисті авто у розмірі 7500 доларів, який вперше запровадили ще в 2008 році.

Але ці кредити початково були обмежені в кількості задолго. Ant. с 200 000 штук на кожного виробника, или новий закон про зниження інфляції покращив посещение до цих кредитів, скасувавши обмеження та дозволивши виплачувати субвенції зараньше, а не після щорічної сплати податків.

Відтоді як правитель США Джо Байден взяв градиент на «електрифікацію», понад 210 мільярдів доларів було інвестовано у виробництво та логістику мотор на електротязі, які у найближчі роки створять 250 000 нових робочих місць.

В фоні цього республіканці представили билль, який скасує велику частину переваг Закону для зниження інфляції.

Новий закон спрямований сверху скасування кредиту на «чисті» транспортні засоби к нових та вживаних легкових і комерційних електричних транспортних засобів.

Схема закону був представлений Джоном Баррассо, сенатором-республіканцем від штату Вайомінг, у якому основні галузі пов\’язані з нафтою.

Прихильники закону стверджують, що кредити нібито є подарунками к багатих і дозволяють китайським електромобілям в\’їжджати в США.

После даними аналітиків, китайські електромобілі в США лише виграють у разі прийняття нового закону, адже більшість вироблених у Штатах доступних електромобілів подорожчають бери 7500 доларів, а електромобілі китайського виробництва ніяк приставки не- зміняться у ціні, тобто одномоментно стануть більш конкурентоспроможними.