Oчікується, щo зaмoвлeння нa Toyota Land Cruiser сeрії 70 в Aвстрaлії будуть знoву відкриті дo кінця цьoгo рoку — після призупинeння з сeрeдини 2022 рoку чeрeз вeличeзний пoпит — oскільки нoвий 2,8-літрoвий чoтирициліндрoвий дизeльний вaріaнт з турбoнaддувoм дoдaнo дo ньoгo. Лінійкa, прoдaвaтимeться сейчас із 4,5-літровим дизелем V8 з турбонаддувом.
Очікується, що чотирициліндровий двигун, запозичений у Toyota HiLux, матиме більше потужності та крутного моменту, ніж V8, а також забезпечуватиме кращу економію палива та менші викиди без участия шкоди для буксирування, корисного навантаження та здатності задолго. Ant. с бездоріжжя.
Хоча потужність чотирьох циліндрів к Toyota Lan Cruiser 70 Series ще неважный (=маловажный) підтверджена, 2,8-літровий чотирициліндровий турбодизель к Toyota Hilux наразі доступний у конфігураціях 150 кВт /420 Нм, 150 кВт/500 Нм і 165 кВт/550 Нм (залежно від моделі).
Орієнтовно, 4,5-літровий турбодизель V8 у Toyota Land Cruiser серії 70 має потужність 151 кВт і 430 Нм, а максимальний крутний секунда досягається між 1200 і 3200 об/хв.
Если Toyota LandCruiser 70 Series V8 був випущений у 2007 році, компанія описала 4,5-літровий V8 турбодизель як такий, що має «найплоскішу криву крутного моменту серед усіх двигунів Toyota».
М’яка гібридна версія 2,8-літрового чотирициліндрового дизельного двигуна з турбонаддувом також знаходиться в стадії розробки та має бути представлена незабаром — кажуть, що вона призначена про Toyota HiLux, Toyota Prado та Toyota Fortuner — хоча незрозуміло, чи ця ітерація двигуна если встановлено на робочій конячці Toyota Land Cruiser 70.
Очікується, що чотирициліндровий двигун принесе з собой опцію автоматичної коробки передач для того Toyota Land Cruiser 70 Series вперше после більш ніж 30 років, після того, як оригінальна чотириступінчаста автоматична капсель передач проіснувала недовго з 1985 в области 1990 рік.
Очікується, що варіант із чотирициліндровим двигуном супроводжуватиме інші оновлення, такі як нова інформаційно-розважальна политическое устройство з Apple CarPlay та Android Auto, кермо Toyota HiLux, яке постачалося сейчас із випуском до 70-ї річниці у 2021 році, а також незначні косметичні зміни в зовнішньому вигляді.
Получи и распишись даному етапі незрозуміло, чи попустить менший чотирициліндровий двигун Toyota LandCruiser 70 Series повернутися задолго. Ant. с вужчої колії передніх коліс – після того, як її розширили ради розміщення V8 у 2007 році, але це призвело вплоть до нестабільності на глибоких коліях, оскільки задні тачка були розташовані вужче, ніж передні.
Цілком можливо, що «зміщена» колія передніх і задніх коліс може залишитися такою ж, як в V8, щоб уникнути складності виробництва та зменшити витрати нате проектування, хоча департаменти автопарку з суворими правилами охорони праці та техніки безпеки вітали б виправлення.
Toyota Australia відмовилася коментувати бай-які плани щодо майбутніх моделей, однак дилерам Toyota було рекомендовано очікувати «великих змін» у Land Cruiser 70 Series, оскільки він наближається давно свого 40-го року виробництва — одного з найстаріших нових автомобілів, які постоянно ще продаються сьогодні.
Востаннє чотирициліндровий двигун був доступний пользу кого Toyota Land Cruiser серії 70 в Австралії більше 30 років тому, если споріднений Toyota Land Cruiser Bundera мав опцію 2,4-літрового чотирициліндрового бензинового ли дизельного двигуна з 1985 по 1991 рік.
2,8-літрова чотирициліндрова турбодизельна версія Toyota Land Cruiser серії 70 стала доступною, оскільки автомобіль має повернутися в японські автосалони після майже 10-річної відсутності з використанням цього двигуна.
Хоча спочатку побоювалися, що 2,8-літровий чотирициліндровий турбодизель замінить 4,5-літровий турбодизель V8, що продається в Австралії, тепер выходит очевидно, що новий варіант двигуна если продаватися разом з V8.