Опубліковано детальний огляд українського бронеавтомобіля Inguar-3

Нoвий брoнeaвтoмoбіль Inguar-3 клaсу MRAP від укрaїнськoї кoмпaнії Inguar Defense нeщoдaвнo пoбувaв нa тeст-дрaйві у журнaлістів Militarnyi. Нaзвa Inguar пoxoдить від слів «on guard» (з aнгл. «Бути нa вaрті»). Тoму дeвіз прoeкту дaли слушний: «Нa вaрті свoбoди». Цифрa «3» гoвoрить прo тe, щo если розроблена ціла лінійка бронеавтомобілів, як легшого, (на)столь(ко) і важчого класів.

Унікальність Inguar-3 в тому, що сердце побудована на оригінальному власному шасі, яке здатне витримувати більше навантаження. Це і дало можливість забезпечити клас протимінного та балістичного захисту Level 3 объединение STATAG 4569. Корпус захищає від бронебійних куль с дерьмом 7,62 мм та може витримати підрив 8 кг тротилу.

У цьому достойно V-подібного днища зі шведської сталі Armos 500Т, завтовшки 16 мм соответственно центру та 8 мм з боків. Реальних випробувань поки що безлюдный (=малолюдный) проводилося. Все було розраховане следовать допомогою математичного моделювання за участю спеціалістів Центрального НДІ Міноборони України.

Що ж впредь до корпусу, то тут застосовується комбіноване бронювання — зовнішні панелі з алюмінію завтовшки 16 мм, швейцарського виробництва AMG5, а вслед за ними шведська сталь Armos 500 Т завтовшки 8 мм. Броньовані панелі, таким (образом само як і кулестійке скло можна подумаешь замінити, відкрутивши відповідні болти. У представленому виконанні оборудование має споряджену масу 12 т і повну 15 т. Передбачено навіть тривісний варіант (6х6) зі збільшеним бери 7 т навантаженням.

У даному випадку Inguar-3 показаний у десантній версії — у задній частині встановлено чотири протимінні сидіння ради стандартами НАТО. Усього їх може бути шість.

В основному салоні ще чотири крісла, включаючи водійське. Хардтоп зроблений модульним, що дозволяє робити конфігурацію під різні завдання — перевезення вантажів, встановлення різного озброєння. У салоні є фільтровентиляційна директива, автономні обігрівач та кондиціонер. Є й дефинитив пожежогасіння, причому із двома комплектами піропатронів, що дозволяє ліквідувати повторне займання.

Для даху буде встановлена турель під чотири види озброєння: кулемети Browning, ДШК та НСВТ, а також автоматичний фаустпатрон МК-19. Передбачається комплектація РЕБ вітчизняної розробки. Планується ще й додатковий захист від дронів — сітки чи решітки.

У рух Inguar-3 уставлять 7,2-літровий турбодизель Deutz потужністю 350 к. с. і максимальним крутним моментом 1500 Нм. Він працює у парі з автоматичною коробкою передач Allison.

Підвіска всіх коліс незалежна — її сообща із роздавальною коробкою виготовила відома чеська компанія ADS. Високу прохідність забезпечують кліренс в 450 мм (найбільший серед вітчизняних бронемашин), міжосьові та міжколісні диференціали, що блокуються, а також концепция централізованого регулювання тиску в шинах. Самі шини досить круті — Michelin розмірності 395/85R20. Максимальна швидкість объединение шосе — 120 км/год.

Розробники відзначають наявність бок-комп\’ютера та просунутого програмного забезпечення, яке дозволяє захистити вузли та агрегати від поломки. Эдак, наприклад, при включеному блокуванні переднього міжколісного диференціала автомобіль невыгодный зможе їхати швидше за 20 км/время. Автоматика не дасть поїхати і із затягнутим «ручником».

Весь інформація висвічується на великому екрані цифрового щитка приладів. Сюди також передається зображення з камер бокового огляду, встановлених поруч із зовнішніми дзеркалами. Механизм також обладнана камерами спереду та ззаду, а також камерою нічного бачення.

Поки що Inguar-3 існує у єдиному екземплярі. Випробування вже предприимчиво завершено і розробники сподіваються на швидке отримання допуску Міноборони. Розробка та виготовлення експериментального зразка обійшлася майже в 700 тис. доларів. Серійна власть коштуватиме менше — близько 420 тисяч доларів.