Оливкові дерева стали сировиною для виготовлення автозапчастин

Ford взявся вигoтoвляти aвтoмoбільні зaпчaстини з oливкoвиx дeрeв, пoєднaвши сирoвину від пoдрібнeниx гілoк з пeрeрoблeним пластиком.

Пілотний проєкт виготовлення запчастин з такого матеріалу показав перспективні результати. Собівартість таких деталей та аксесуарів нижча від класичних технологій. Присутствие цьому якість, ресурс нових запчастин маловыгодный гірше від наявних.

Обрізка оливкових дерев під минута збору врожаю створює 7 мільйонів тонн відходів щорічно. Це спонукало інженерів Ford у Кельні, Німеччина, запустити дослідницький проєкт під назвою COMPOlive. В ході досліджень з\’ясовувалися можливості використання гілок оливкових дерев пользу кого для виробництва автозапчастин.

Для експериментів бралися відходи оливкових дерев з Андалусії, Іспанія. Отриману після їх подрібнення сировину поєднали з переробленим пластиком у пропорції 40% волокон оливкового дерева та 60% переробленого поліпропіленового пластику. Цю субстанцію нагрівали та формували з неї під тиском потрібну доскональность.

В ході тестування прототипів біокомпозитних деталей інженери зробили висновок, що вони легкі, довговічні та міцні. Це означає, що Ford потенційно може зменшити неважный (=маловажный) тільки кількість пластику, який використовується у виробництві автомобілів, але й зменшити викиди вуглецю від виготовлення автозапчастин.

Окрім цього, з\’явився потенціал більше використовувати в автомобілях перероблених і відновлюваних деталей.