Німeцький стaртaп e-Revolt, щo спeціaлізується нa пeрeoблaднaнні звичaйниx «пaливниx» aвтoмoбілів в eлeктрoмoбілі, досяг значних успіхів получи и распишись цьому поприщі. Як повідомляється, фахівці компанії з Дахау освоїли електрифікацію 42 бензинових та дизельних моделей. І це безграмотный дорогі автомобілі, на яких спеціалізується більшість аналогічних компаній, а звичайні «повсякденні», як універсал Volkswagen Golf Mk VII. Подле чому перетворення займає лише 8 годин.
Оптимізувати процес електрифікації e-Revolt вдалося следовать рахунок модульного комплекту із болтовим кріпленням. У майбутньому доопрацьована версія комплекту переобладнання може преступить на модернізовану батарею. Поки що у ньому використовується акумуляторний лагерь, який забеспечує запас ходу 250-300 км.
Коштує трансформація від 13 000 прежде 16 000 доларів. Процес переобладнання починається із попередньої перевірки автомобіля. Потім знімається двигун хором із рештою непотрібних компонентів. В його місце встановлюється так звана «рамка Plug and Play», яка підключається давно кріплень для ДВЗ. Також у букет входить модуль e-CAN (локальна мережа контролерів), який гарантує сумісність нових деталей із оригінальними компонентами автомобіля. Все інформація про роботу електричної начинки виводиться получи переналаштовану панель приладів.
Потужність електродвигуна та ємність акумуляторного блоку e-Revolt отнюдь не уточнює. Також немає даних относительно час заряду батареї, масу автомобіля та вплив додаткових кілограмів, якщо вони є, получи розподіл ваги між осями.