Mazda відродила культовий роторний спорткар

Нa вистaвці Japan Mobility Show у Тoкіo прeдстaвлeнo нoву Mazda Iconic SP. Цe прoтoтип нeдoрoгoгo спoртивнoгo купe з нeзвичaйнoю гібридною установкою R-EV. Оборона спорткар розповіли на офіційному сайті Mazda.

Спочатку вважалося, що концепт Mazda Iconic SP стане провісником нової MX-5. Получай це натякав елегантний дизайн мотор з довгим капотом, плавними формами кузова та захованими фарами, як у Mazda MX-5 першого покоління.

Однак під часик презентації з\’ясувалося, що автомобіль значно більший следовать MX-5 — сягає 4181 мм завдовжки, 2103 мм завширшки й 1148 мм заввишки. Та й весить він майже на 200 кг більше — 1450 кг.

Своїм витонченим силуетом і розмірами Iconic SP більше нагадує отделение Mazda RX-7 90-х років. У салоні також проглядається схожість із цією моделлю — спортивні сидіння розділені високим тунелем. Спорткар отримав віртуальний щиток приладів і громадный тачскрин, а замість дзеркал заднього виду встановлено камери.

Спорткар Mazda Iconic SP навіть оснащений роторно-поршневим двигуном Ванкеля, як і RX-7, однак він відіграє допоміжну круг обязанностей — слугує генератором і виробляє електрику про моторів. Схожу силову установку отримав нещодавно кросовер Mazda MX-30. У Iconic SP сумарна віддача становить 370 к.с., а ще можна живити різні електроприлади.