Кoмпaнія Honda пoкaзaлa іннoвaційні пoдушки бeзпeки во (избежание мoпeдів тa мoтoциклів. Принцип рoбoти eйрбeгa зoбрaжeнo нa пaтeнтниx зображеннях. У першому випадку клин розкривається перед водієм, а в другому — по (по грибы) спиною, і в обох версіях вона обвиває скульптура, забезпечуючи захист грудей та спини возле падінні з байка.
Ейрбег від\’єднується від транспортного засобу, а зворотний детандер не дозволяє йому здутися. Нині технологія перебуває в ранній стадії розробки.
Honda залишається одним із першопрохідників у галузі пасивної безпеки пользу кого двоколісних транспортних засобів. Ще в 2006 році японська компанія запропонувала технологію фронтального ейрбега в (видах мототехніки, хоча масового поширення из-за роки вона так і не набула — єдиним мотоциклом з такою опцією залишається Gold Wing.
Новий актив було зареєстровано в Індії, на нього звернув увагу портал Autocar India. Як і традиційні автомобільні подушки безпеки, ейрбег ради мотоцикла розкривається при аварії, але в нього інша формальная сторона: він обвиває водія спереду та ззаду, забезпечуючи захист торса та спини, а потім від\’єднується від транспортного засобу та поглинає енергію удару об землю. Після падіння ростверк поступово здувається.
У розробці є два варіанти розміщення ейрбега. В одному випадку він розташований у передній частині сидіння між ніг водія. У другому варіанті він знаходиться из-за водієм, між ним і місцем про пасажира.
Так чи інакше, поки що технологія лише запатентована і получи те, щоб впровадити її получай серійні байки, може піти малограмотный один рік. Може бути й бесцельно, що Honda зовсім відкладе цю ідею у довгий лоток.