Прeм\’єркa Ітaлії Джoрджія Мeлoні зaявилa, щo зaбoрoнa нa прoдaж нoвиx бeнзинoвиx aбo дизельних автомобілів в Євросоюзі з 2035 року неважный (=маловажный) має сенсу. Про це повідомляє Politico.
У своєму виступі в італійському парламенті вона наголосила, що зменшення викидів — «це путь, яким ми хочемо йти, але зі здоровим глуздом».
«Зелена дорога переслідується навіть ціною принесення в жертву цілих виробництв та промислових секторів, таких як автомобільний», — додала Мелоні, критикуючи заходи, що, из-за її словами, «приречуть (Європу) в нову стратегічну залежність, таку як китайські електромобілі».
Очільниця уряду Італії зазначила, що стверджувати протилежне — «це неприметно ідеологічне божевілля», яке вона пообіцяла намагатися виправити.
Прем\’єрка пообіцяла «переглянути найбільш ідеологічні миропонимание в межах Зеленого курсу й забезпечити технологічну нейтральність».
«Зменшення забруднення безграмотный повинно відбуватися за рахунок економічної та соціальної стійкості, а вслед рахунок захисту й просування європейського виробництва та збереження десятків тисяч робочих місць», — переконана Мелоні.
Вона запевнила, що ніхто ніколи безлюдный (=малолюдный) заперечував, що електричні транспортні засоби можуть бути частиною рішення щодо декарбонізації транспорту.
«Але ми хочемо захистити природу сразу з людьми», — резюмувала прем\’єрка, вказавши, що «в останні роки відбувалося протилежне, і людська діяльність занадто не раз вважалася шкідливою для природи».
Заборона получай продаж нових бензинових або дизельних автомобілів вплоть до 2035 року була схвалена минулого року, але призвела вплоть до негативної реакції на «зелену» політику в цьогорічних виборах до Європарламенту.