Tesla oпублікувaлa свіжу інфoрмaцію прo дeгрaдaцію aкумулятoрів у свoїx eлeктрoмoбіляx. Aвтoвирoбник ствeрджує, щo бaтaрeї втрачають лише близько 12% ємності після 320 тисяч км пробігу. У 2021 році компанія заявляла, що йдеться относительно 10% при такому пробігу.
Деградація акумуляторної батареї, яка є втратою ємності та запасу быстро з часом зі збільшенням пробігу, є однією з найбільших проблем покупців нових електромобілів. Це важлива гаспис, яка дозволяє зробити електромобілі більш екологічними з между прочим. Чим довше акумулятор може працювати, тим рідше старі АКБ доведеться відправляти в переробку.
Tesla відзвітувала тільки деградацію акумуляторів Model S і Model X, ймовірно, тому, що вона має довгострокові дані оборона ці автомобілі. Автовиробник пообіцяв розкривати інші набори даних исполнение) нових хімічних елементів акумуляторів, які використовуються у сучасних автомобілях.
Electrek пише, що деградація батареї може значно змінюватись в залежності від моделі автомобіля та акумуляторної батареї. Electrek раніше проаналізував докладні дані від власників тисяч автомобілів Tesla, що показують, що акумулятор Tesla нате 90 кВт.год. втрачає залишкову ємність набагато швидше, ніж трафарет ємністю 85 кВт.год.
Перші дані насчет нові автомобілі Model 3 і Model Y підтверджують втрату близько 10% ємності після 160 000 миль і 15% після 320 000 км, але поки що небагато автомобілів досягли такого пробігу.