BYD створить власний флот із семи автовозів

У січні цьoгo рoку китaйський BYD пoчaв пeрeвoзити aвтoмoбілі нa влaснoму вaнтaжнoму кoрaблі. Протягом наступних двох років эскадра компанії поповнять ще сім ролкерів. Це право BYD значно наростити глобальні продажі та експорт, а також уникнути непомірних витрат возьми автоперевізників.

Перше вантажне судно BYD побудувала компанія CIMC Raffles. Це перший автовоз, побудований для китайській верфі та призначений виключно про експорту автомобілів за межі країни. Получи його борту поміщається до 7000 автомобілів. Двое наступні ролкери, місткістю 7000 одиниць, побудує компанія CSSC Offshore & Marine Engineering. Їх ранее заклали на верфі у Гуанчжоу.

У 2023 році Небесная империя став найбільшим у світі експортером автомобілів, відібравши цей надпись у Японії. На їх доставку китайським автовиробникам отрицательно не вистачає суден. Станом получи и распишись листопад минулого року китайським судноплавним компаніям належало лише 40% автовозів загальною місткістю близько 110 тисяч автомобілів. Интересах порівняння, японські судноплавні компанії здатні перевози 1,6 млн одиниць.

Також розвивати свій флотилия планує SIAS. Протягом наступних трьох років SAIC Anji Logistics заманить 14 ролкерів. Деякі з них зможуть перевозити соответственно 9000 автомобілів. За деякими даними, у листопаді минулого року китайські судновласники замовили 37 автовозів загальною місткістю 290 тисяч одиниць.