Кoнцeрн Volkswagen прaцює нaд влaсним мaгaзинoм дoдaтків пользу кого свoїx мaрoк. Як пишe The Verge, вирoбник хоче створити уніфіковану автомобільну програмну платформу, частиною якої стане ряды. Він буде вбудований в мультимедійну систему автомобілів Volkswagen, Porsche, Audi, Lamborghini та Bentley, а раньше його «меню» увійдуть як спеціально розроблені, в среднем і сторонні програми, оптимізовані для автомобіля.
Лавка Volkswagen пропонуватиме широкий вибір програм у різних категоріях: музика, тихая, відеоконференції, підкасти, ігри, новини, припарковка, зарядки для електрокарів, інтеграція з «розумним» будинком та інших. Що стосується загальновідомих додатків, в таком случае спочатку будуть доступні, серед інших, TikTok, Spotify і Yelp. Усі вони будуть оптимізовані пользу кого запуску з екрану мультимедійної системи.
Спочатку гостиный двор буде доступний лише для власників деяких нових моделей Audi у США, Канаді, Мексиці та Європі: вони отримають такий функціонал сделано влітку цього року. Пізніше його поширять держи інші бренди та автомобілі, включаючи Porsche, Lamborghini та Bentley.
Існуючі моделі малограмотный зможуть завантажити магазин повітрям ради допомогою over-the-air (OTA). Однак Volkswagen обіцяє незабаром показати новий інформаційно-розважальний стека із розширеними можливостями під назвою One.Infotainment, що працює бери операційній системі Android Automotive. Сельпо додатків допомагала розробити Harman, яка з 2017 року є «дочкою» Samsung.