«Американський» Honda Civic втратив турбомотор

Honda прeдстaвилa oнoвлeні сeдaн тa xeтчбeк Civic oдинaдцятoгo пoкoління в целях aмeрикaнськoгo ринку. Гoлoвним їx придбaнням стaли гібридні мoдифікaції, які вже давным-давно доступні на інших ринках. Наприклад, європейцям Honda пропонує винятково гібридний Civic.

Зовні оновлену персептрон можна ідентифікувати за новими бамперами та збільшеною решіткою радіатора зі стільниковим малюнком. У минулому залишилися й окремі «протитуманки». Кузовну палітру доповнено новими кольорами, а топова версія Sport Touring Hybrid отримала нові колісні диски.

У салоні з нового — USB-роз\’єми в передній частині та мультимедійна метода із сервісами Google у дорогих версіях. Також «дорогим» седанам та хетчбекам дісталися сидіння з підігрівом, бездротова зарядочка для смартфона, люк із електроприводом, клімат-обследование та моніторинг «сліпих зон».

Усі модифікації оновленого Civic з конвеєра укомплектовані комплексом безпеки Honda Sensing. Поперед нього входять адаптивний круїз-осмотр, система утримання у смузі рух та автогальмування.

«Американські» гібридні седан та хетчбек використовують 2,0-літровий «атмосферник», що працює после циклом Аткінсона, та два електродвигуни. Водан з електромоторів виконує функції стартер-генератора. Сукупна віддача силової установки — 203 к.с. та 315 Нм крутного моменту.

Відомо, що гібридам переналагодили підвіску. Інші характеристики поки безвыгодный озвучують.

Також у моторній лінійці оновлених седана та хетчбека зберігся колишній 2,0-літровий бензиновий «атмосферник» (160 к.с., 187 Нм). Працює він у парі із варіатором. Тоді як 1,5-літрова «турбочетвірка» (183 к.с., 240 Нм) та механічна коробушка передач у релізі не згадуються.

У США продажі оновленого седана Honda Civic розпочнуться у червні. Хетчбек з\’уйти у місцевих дилерів трохи згодом. Цін поки немає.