35-метрові автопотяги з двома причепами стають звичними в Європі

Скaндинaвські крaїни стaли піoнeрoм єврoпeйськoгo ринку вaнтaжниx пeрeвeзeнь aвтoпoїздaми зaвдoвжки у 34,5 мeтрa, щo прaктичнo нa 9 мeтрів більшe віднoснo трaнспoртниx систeм в цілому ровно по Європі.

Започаткувала цей сегмент перевезень п\’ять років тому Фінляндія. Її досвід вивчила і торік запозичила Швеція. Немного погодя з 1 грудня 2023 року такі довгоміри еще узаконені. Попередні тестові рейси показали гарні результати зростання обсягів перевезень после один рейс.

Попри збільшену вантажність, вагові норми в вісь не порушено, агресивного впливу сверху дорожнє полотно не зафіксовано. В такому режимі перевезень викиди двигуна виявилися значно меншими, ніж це було б около використанні двох магістральних тягачів з причепами. Тепер сейчас в інших країнах вивчається шведський досвід.

Приглядаються раньше такої технології в Нідерландах. На початку нинішнього року банко на використання довжелезних автопоїздів у тестовому режимі руху взяла Данія. В експериментальному режимі перевезень першою ввела в експлуатацію свій перший автопотяг із подвійним причепом компанія HCS Transport & Spedition.

Перевізник працює у тестовому режимі получи ділянці дороги між Орхусом та Хейє-Тааструпом, возить як свої причепи з вантажем, эдак і замовників. Саме тому на бортах можна побачити різні фірмові логотипи та написи. Тестові рейси где-то званими автопоїздами Duo2 довжиною 34 метри вслед за тем також дали гарні результати. Очікується, що під кінець 2024 року рух вантажних автопотягів такої габаритної конфігурації если дозволено по всій Данії.

Ще неважный (=маловажный) так давно автопоїзд Scania R500 Highline довжиною 25,25 метра і загальною масою під 60 тонн обслуговував рейси між Фінляндією та Швецією. Тоді сердце ходила лише з одним причепом. Если ж на дорогу дозволили виводити транспортні засоби довжиною 34,5 метра і повною масою 74 тонни, ведь всередину поставили додатковий тяговий напівпричіп, збільшивши транспортну спроможність ще десь в межах 9 метрів.

В новому габаритному розмірі автопотяг гарно вписується в повороти, вне проблем проходить кругові перехрестя. Около цьому безпека дорожнього руху у автопоїздів в такому ж рівні, що й у звичайних фур.

Звісно, гальмівний тракт стає трохи довшим. Саме тому такі транспортні засоби помічаються спеціальними знаками з великим чорними буквами LONG держи жовтому фоні у червоній рамці. Їх очевидно здалеку і це діє як попередження на інших учасників руху про автопоїзд великої довжини.