Інфoрмaція рoзміщeнa нa прaвax рeклaми aбo нaдaнa пaртнeрaми:
У 1991 рoці Opel прeдстaвив Astra F, як нaступникa Opel Kadett і oзнaмeнувaв пoчaтoк нoвoгo рoзділу в істoрії успіxу кoмпaнії в кoмпaктнoму клaсі. Мoдeль Astra F булa випущeнa у нaйбільшій кількoсті зa всі чaси Opel тa стaлa aбсoлютним бeстсeлeрoм Брeнду. Нaступник, випущeний у 1998 рoці, мaв усі нaйкрaщі пeрeдумoви в (видах прoдoвжeння успіxу свoгo пoпeрeдникa. Opel Astra G oтримaв вeлику кількість іннoвaцій, і тaкoж стaв пeршим aвтoмoбілeм Opel з пoвністю oцинкoвaним кузoвoм. Нoвинкa oтримaлa нeщoдaвнo рoзрoблeнe шaсі DSA (Dynamic Safety Action), світлoвий пoтік прoзoриx фaр Н7 стaв возьми 30% вищим. Крім того, пользу кого клієнтів був запропонований широкий спектр варіантів кузова. Саме ці фактори дали Opel Astra G всі шанси, аби стати новим бестселером.
Рюссельхайм стає Голлівудом: від розробки до самого виходу на ринок Astra G
Наприкінці 1990-х років команді Opel довелося докласти партмаксимум зусиль, аби вивести Astra сверху новий рівень та запропонувати клієнтам щось дійсно новаторське та вражаюче. Повторення успіху попередника було найважливішим с целью Opel. Ось чому команда розробників вирішила шукати вовсе нове натхнення при плануванні другого покоління Astra. Неабиякою підмогою пользу кого дизайнерів став фільм «Парк Юрського періоду», який тоді сделано був касовим хітом. Astra G всего ничего пов’язана із самими динозаврами – скоріше приказ(ание) використовувала програму автоматизованого проектування під назвою ALIAS, яка спочатку була розроблена чтобы комп’ютерних анімаційних фільмів, таких як голлівудський блокбастер. Вслед допомогою програмного забезпечення дизайнери могли створити нову прототип у віртуальному тривимірному комп’ютерному світі.
Навесні 1998 року Astra G була запущена у вигляді три- та п’ятидверних хетчбеків та універсалу – усі з дизайном, схожим бери купе. Невдовзі після цього з’явилися чотиридверний седан, кузов, легкий комерційний автомобіль Astravan і кабріолет – таким чином були охоплені всі найбільш популярні стилі кузова. Цілком нове друге покоління Astra вражало своїм власним дизайном, включаючи характерну с целью того часу трапецієподібну решітку радіатора, динамічну клиновидну передню частину з витягнутим на будущее время лобовим склом і подовжену лінію даху, а також високу лінію пояса та вигляд кузов на трьох-дверних моделях. Ці всі деталі також вплинули і для коефіцієнт аеродинамічного опору, який став найкращим у класі та становить 0,29.
Ключові переваги другого покоління: шасі DSA, повністю оцинкований лимузин і достатньо простору
Комфорт і безпека були найвищим пріоритетом під минута розробки другого покоління Astra. Цей автомобіль був фактично сконструйований с начала і не успадкував від свого предка Opel Astra покоління F жодного важливого вузла альбо деталі. Розробники повністю переосмислили ергономіку та функціональність автомобиль, суттєво покращили його ходові якості та проектирование. Була покращена не тільки аеродинаміка, а і підвищена міцність кузова. Його жорсткість бери кручення в порівнянні з кузовом старої Astra значно зросла. Відзначимо також, що в кузові нової Astra використовується близько 20 сортів сталі. І що важливо, хардтоп Astra G вирізнявся поліпшеною антикорозійною стійкістю, та в перше в історії Opel дав 12-річну гарантію від наскрізної корозії, що одним пыхом вважається нормою для автомобілів Бренду.
Нещодавно розроблене шасі DSA сприяло динамічним ходовим характеристикам, а також забезпечувало максимальну стійкість у критичних ситуаціях, таких як гальмування для різних дорожніх покриттях. Німецький виробник пояснив інноваційні рішення такими словами: «Передні автомобиль, які мають кращу керованість завдяки шасі Opel DSA, створюють контрольований ефект сходження, протидіючи тенденції впредь до крену за допомогою ефекту зустрічного повороту». Нове шасі також забезпечувало чудовий уют, маневреність водіння навіть у завантаженому стані та поєднувало и старый и малый це з чудовою безпекою водіння. З 1999 року, із запровадженням ESP, безпека була ще більше посилена. Запатентована метода розблокування педалей також була стандартною в целях кожної Astra G, захищаючи від серйозних травм стопи нежто ніг у разі зіткнення.
У 1998 році Astra G встановлювала стандарти у своєму сегменті відносно внутрішнього простору. Колісна базис в другому поколінні була приблизно для 10 сантиметрів довша ніж у її попередника, що забезпечило більше внутрішнього простору та більше простору в целях голови і ніг, особливо позаду. Вражаючими були і показники об’єму багажника, адже пользу кого хетчбеку він становив 370 літрів об\’єму багажника, а у кузові універсал об\’єм можна було збільшити прежде 1.500 літрів. У той же момент Astra G зробила «квантовий стрибок у якості», як підтвердила відома у праздник час газета Frankfurter Rundschau. Окрім низького рівня шуму та вібрації, цьому покращенню сприяли якісні матеріали інтер’єру. Однак повністю оцинкований купе, запропонований вперше, створив краще враження якості та високого захисту.
Амбіційні версії: Astra G як OPC і кузов V8
Друге покоління Astra також показало, що автомобіль може зробити набагато більше, ніж без усилий бездоганно виконувати свої щоденні завдання. Приблизительно з’явилася амбітна ціль – стати популярним спортсменом, тим самим привабивши особливо амбітних водіїв. Майже одночасно з презентацією Astra G, під керівництвом Фолькера Стрічека був запущений Opel Performance Center (ОРС). Першою моделлю від професіоналів стала Astra OPC 1998 року з потужністю 160 к.с. Сделано через 4 роки команда інженерів OPC показала, що вони здатні досягнути набагато більше та показати ще кращі результати роботи. Приблизительно з’явилася удосконалена Astra OPC, яка може розвивати швидкість предварительно 240 км/год. Удосконалена версія мала потужність 192 к.с. під капотом і була доступна як у тридверній версії, приближенно і у вигляді універсалу.
Але це ще далеко не все: починаючи з 2000 року Opel також брав талан у змаганнях German Touring Car Masters зі спеціально розробленим Astra V8 Coup? – і одразу посів друге місце в чемпіонаті з високотехнологічним гоночним автомобілем. Далі відбулася легендарна 24-годинна успевай только поворачиваться на Нюрбургрингу. А на Женевському автосалоні 2001 року Opel представив спортивний автомобіль у вигляді концепту Astra OPC X-treme потужністю 444 к.с. , який обіцяв максимальне прискорення від поперед 100 км/год за 3,9 секунди, і це був автомобіль, держи якому можна було їздити по мнению звичайних дорогах.
Opel Astra та Astra GSe сьогодні: неймовірне задоволення від водіння та відповідальне використання
Opel знову використовує свою спортивну спадщину з нинішньою Astra – у сучасний, орієнтований получи майбутнє і, перш за все, відповідальний спосіб. Нові топові Astra GSe 2 і Astra Sports Tourer GSe 2 це потужні, динамічні та електрифіковані автомобілі, оскільки сьогодні GSe розшифровується як «Grand Sport electric». Моделі нового суб-бренду Opel пропонують усе, чого бажають спортивні, але водночас і відповідальні водії: найвищу продуктивність, спортивне шасі та електрифікований привід угоду кому) водіння без викидів. Все це в поєднанні з приголомшливим дизайном.
Крім того, дані версії оснащені численними найсучаснішими технологіями, які раніше можна було зустріти лише в автомобілях сегментом вище, що работать поїздку більш безпечною та комфортною. Прикладом таких технологій є остання версія адаптивної інтелектуальної системи освітлення — Lux LED ®Pixel Light із 168 світлодіодними елементами. Інтер’єр останнього покоління Astra такий а новаторський. Завдяки повністю цифровій панелі Pure Panel усі аналогові дисплеї зникають. Натомість найсучасніший інтерфейс «людина-машина» (HMI) пропонує інтуїтивно зрозумілий досвід роботи з надзвичайно широким сенсорним екраном. Розробники Opel надавали великого значення тому, щоб водій отримував всю необхідну інформацію та мав прямий вход до всіх корисних опцій керування, але маловыгодный був обтяжений зайвими даними чи функціями
Надзвичайний уют сидінь також характерний для Opel. Передні сидіння, розроблені власними силами, сертифіковані AGR (Aktion Gesunder Rucken eV) і завдяки своїй зразковій ергономіці роблять довгі подорожі комфортними. Водія підтримують найсучасніші системи допомоги від проекційного дисплея накануне системи Intelli-Drive 1.0, яка поєднує в собі багато систем допомоги водієві та круговий огляд получи и распишись 360 градусів під назвою Intelli-Vision. Крім того, остання Astra демонструє чіткий проектирование: більш динамічний, ніж будь-коль раніше, з чіткими, захоплюючими лініями сверх зайвих елементів і з новим характерним обличчям Бренду Opel Vizor.
Наразі Новий Opel Astra прямує в Україну, аби дивувати своїх поціновувачів новітніми технологіями, беззаперечним комфортом та вражаючим дизайном. Уж зараз ви можете обрати бажаний автомобіль выше онлайн-склад Бренду. Більш до мельчайших подробностей познайомитися з новинкою можна в шоу-румі моделі. Ли ж одразу замовляйте Новий Opel Astra у виробництво вслед за допомогою простої форми. Обирайте німецьку якість скопом з Opel!